Dlaczego odpowiednie kierowanie reklam na Facebooku jest tak istotne?
fba3

Facebook stanowi idealne narzędzie marketingowe, dzięki któremu można nie tylko wypromować swoją markę, zwiększyć liczbę potencjalnych klientów lub poprawić jej wizerunek, ale także uzyskać większą ilość wejść na stronę firmy.

Powyższe korzyści płynące z Facebooka zachęcają właścicieli firm do prowadzenia profili firmowych na portalu. Posiadając swój własny fanpage, można nie tylko przekazywać fanom różne informacje dotyczące naszej działalności, ale przede wszystkim wpływać na zwiększanie sprzedaży oferowanych przez nas produktów. Najlepsze efekty uzyskuje się wtedy, gdy podejmuje się decyzję o przeznaczeniu pewnej części budżetu reklamowego na kampanie Facebook ads. Samo posiadanie konta na portalu oraz pisanie postów czy zapraszanie użytkowników do polubienia strony nie da szybkich i dużych efektów, ponieważ od dłuższego czasu organiczny zasięg postów jest niestety ograniczony. Ilość postów pojawiających się każdego dnia na Facebooku jest na tyle duża, że żaden jego użytkownik, a tym samym nasz potencjalny klient, nie ma szansy się z nimi wszystkimi zapoznać.

fbads4

Co zrobić, by nasze posty trafiały do potencjalnych klientów?

Odpowiedź jest prosta. Należy zainwestować w płatne promowanie postów. Nie jest to bardzo duży wydatek, tym bardziej, że możemy płacić tylko za kliknięcia. Dodatkowo zwracając uwagę na odpowiednie kierowanie reklam na Facebooku jesteśmy w stanie z tej niewielkiej inwestycji finansowej wycisnąć jak najwięcej.

Najpopularniejszym sposobem kierowania reklam jest ustalanie grupy docelowej na podstawie danych demograficznych lub lokalizacji. Można też korzystać z bardziej zaawansowanych metod, jak określanie grupy docelowej po zainteresowaniach czy połączeniach (umożliwia wykluczenie z grupy docelowej obecnych fanów, by skupić się na dotarciu tylko do nowych osób).

Dowiedź się więcej o kampaniach reklam na facebooku z strony http://promotraffic.pl/kampanie-facebook-ads/

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx